Hanne Herigstad Hong er stipendiat ved Institutt for lærarutdanning og friluftslivsstudier på NIH. 15. juni 2023 forsvarer ho avhandlinga si, Helse som didaktisk fenomen i kroppsøvingsfaget. En multimetodisk studie om undervisning om helse på ungdomstrinnet (pdf), på NIH, auditorium Innsikt, 10:15.
Temaet for avhandlinga er undervisning om helse i kroppsøvingsfaget. Helse har over lang tid vore ein del av faget som det har blitt vektlagt at elevane skal få kunnskap om. Samtidig blir fagmiljøet prega av diskusjon om to forskjellige retningar om kva og korleis elevane skal lære. Ein meir instrumentell retning med dreiing mot auka aktivitetsnivå, medan den andre er meir oppteken av at undervisninga må ha fokus på at elevane skal lære om helse. Sidan ein av skulens viktige oppgåver er å bidra til allmenndanning og læring er denne avhandlinga eit bidrag til den siste retninga der læringa er viktigast. Målet med prosjektet har vore å undersøke korleis helse blir undervist i kroppsøvingsfaget på ungdomstrinnet, og korleis didaktisk arbeid kan bidra til å utvikle undervisning om helse i faget.
-
- Les en artikkel om prosjektet: Få kroppsøvingslærarar planlegg undervisning om helse
- Les avhandlingen her: Helse som didaktisk fenomen i kroppsøvingsfaget. En multimetodisk studie om undervisning om helse på ungdomstrinnet
Komite
-
- Leder: Førsteamanuensis Ellen Berg, Institutt for lærerutdanning og friluftslivsstudier, NIH
- 1. opponent: Professor Idar Kristian Lyngstad, Fakultet for helse- og sosialvitskap, kunst og kultur, Nord universitet.
- 2. opponent: Førsteamanuensis Petter Erik Leirhaug, Institutt for kroppsøving og friluftslivsstudier, NIH.
Vegleiarar
-
- Hovudvegleiar: Professor Øyvind Standal, fakultet for lærarutdanning og internasjonale studie, Oslo Met
- Bivegleiar: Professor Kenneth Aggerholm, NIH